poniedziałek, 10 lutego 2014

Der Auftakt

Witajcie!
Kim jestem? Niepoprawną optymistką zakochaną od 13 lat w skokach narciarskich, która kiedyś zawzięcie prowadziła bloga o tej dyscyplinie sportu na innym portalu i nagle zniknęła z blogowego życia 4 lata temu.
Dlaczego wracam? Bo strasznie brakuje mi pisania i wyrażania swoich opinii, bo mam przerwę semestralną i szukam nowych pomysłów na siebie ;). Poza tym uważam, że prowadzenie bloga to istna skarbnica wiedzy i pamiątka na wieki. I w tym miejscu muszę podziękować mojej przyjaciółce, dzięki której ostatecznie podjęłam decyzję o reaktywacji, bo każdy musi mieć jakieś swoje "dziecko", prawda? :D
O czym będzie? O wspomnianych już skokach, ale też o innych dyscyplinach, głównie zimowych. Niewykluczone, że pojawią się posty o moich ukochanych Tatrach i o fascynacji folklorem góralskim i orawskim, a także językiem niemieckim i krajami niemieckojęzycznymi.
Będzie subiektywnie i przeglądowo. Będzie po mojemu, że hej!


1 komentarz:

  1. Czuję się matką chrzestną Twojego bloga! To wspaniałe, że zaczyna działalność akurat dziś, bo lepszego dnia dla skokowego bloga ciężko sobie wymarzyć. :)
    Z przyjemnością będę w końcu coś czytać, a nie tylko oglądać :)

    OdpowiedzUsuń